روشنفکری

مباحث فلسفه تحلیلی در تلگرام

http://telegram.me/philosophyofscience

مباحث روشنفکران ایرانی

http://telegram.me/roshanfekriirani

بلاگ "روشنفکری" جهت آشنایی علاقمندان به بحث های حوزه اندیشه و معرفت راه اندازی شده است و رسالت خود را بسط و توسعه این مباحث در فضای مجازی از طریق انتشار متن و فایل های صوتی می داند.امید است که در این راه بتواند به علاقمندان به این حوزه به صورت هرچند ناچیز کمک نماید و امید است تبادل فکری و نظری سازنده ای را میان سردبیران این بلاگ و مخاطبان آن برقرار کند.

حجاب شرعی و مباحث روشنفکری

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

حجاب و بحث ضرورت و یا عدم ضرورت آن چند سالی است که در جامعه ما به شدت مورد نزاع قرار گرفته است و تا به حال مقالات و کتاب ها و یادداشت های فراوانی پیرامون آن نگاشته شده است.سال 1391 کتابی تحت عنوان حجاب شرعی در عصر پیامبر توسط آقای امیر ترکاشوند در فضای مجازی منتشر شد که با حواشی بسیاری در 4 سال گذشته مواجه بوده است. درباره این کتاب نقدهای زیادی منتشر شده است و سعی شده درباره آن تحلیل های مختلفی ارائه شود که یکی از آنها بررسی حجاب شرعی در عصر پیامبر نوشته مهدی دزفولی است که توسط انتشارات نظری منتشر شده است.


حجاب شرعی در عصر پیامبر


در این کتاب سعی شده است به مبانی و ریشه های حجاب شرعی در عصر پیامبر اشاره شود و سپس به نقد و بررسی کتاب جناب آقای امیر ترکاشوند پرداخته شده است.


برای خرید و مطالعه این کتاب می توانید اینجا را کلیک نمائید و یا با شماره 88104441 تماس حاصل نمائید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی